Ik dacht aan te nemen dat iemand anders je ook al een boerenlul noemde? Je doet uit de hoogte, terwijl daar totaal geen reden toe is. Ik vind je gewoon een vervelend ventje, ik heb geen zin om er op internet verder op in te gaan, dat is een beetje nutteloos denk je niet?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:13 schreef martinus- het volgende:
[..]
Je bent anders de enige hier die er problemen mee heeft knul, en niet dat dat een argument is maar argumentatie is jou sowieso onbekend. Als je problemen met me hebt mag je ze benoemen, in plaats van mijn tijd te verdoen met niveauloos geblabber.
Hoe ik me manifesteer buiten dit forum is een kwestie van gissen, dus hou op met je ongefundeerde insinuaties. Mensen zonder enige aanleiding veroordelen doe je maar op je werk vriend.
Relatief gezien niet, net zo nuttig als de aantijgingen die jij bezigt.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:28 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik dacht aan te nemen dat iemand anders je ook al een boerenlul noemde? Je doet uit de hoogte, terwijl daar totaal geen reden toe is. Ik vind je gewoon een vervelend ventje, ik heb geen zin om er op internet verder op in te gaan, dat is een beetje nutteloos denk je niet?
Ik denk dat ts een grote troll is. Anders heb ik serieus twijfels in de Nederlandse samenleving..quote:Op woensdag 17 november 2010 20:55 schreef Klipnap het volgende:
Wat een topic
TS is agressieve VMBO'er, die advies van een troll krijgt om er direct op los te slaan en hem nog gelooft ook
Maar vooralsnog zie je weinig reden om je bedenkingen te hebben bij de Nederlandse samenleving?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:16 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik denk dat ts een grote troll is. Anders heb ik serieus twijfels in de Nederlandse samenleving..
Hoe mensen mij op internet zien kan me vrij weinig schelen om eerlijk te zijn. Zit ik fout omdat ik jou als een vervelend ventje vind overkomen? Volgens mij niet. Maar goed, dit heeft verder weinig nut, ik wens je een fijne avond, "vriend".quote:Op woensdag 17 november 2010 20:31 schreef martinus- het volgende:
[..]
Relatief gezien niet, net zo nuttig als de aantijgingen die jij bezigt.
Ik vind het nog van veel minder niveau getuigen me op dergelijke wijze aan te spreken op internet. Totaal ongefundeerd en als ik wat minder stevig in mijn schoenen stond bijna kwetsend.
En omdat iemand anders mij een boerenlul noemt? In de posts hierboven wordt juist jij al door 2 personen niet serieus genomen, sta ik dan weer voor volgens jouw theorie?![]()
Je weet gewoon dat je fout zit vriend, trek het boetekleed aan.
Van mij mag het allemaal wel wat rechtser, maar dat gaat toch al gebeuren..quote:Op woensdag 17 november 2010 21:23 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Maar vooralsnog zie je weinig reden om je bedenkingen te hebben bij de Nederlandse samenleving?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |