abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88835356
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 20:13 schreef martinus- het volgende:

[..]

Je bent anders de enige hier die er problemen mee heeft knul, en niet dat dat een argument is maar argumentatie is jou sowieso onbekend. Als je problemen met me hebt mag je ze benoemen, in plaats van mijn tijd te verdoen met niveauloos geblabber.
Hoe ik me manifesteer buiten dit forum is een kwestie van gissen, dus hou op met je ongefundeerde insinuaties. Mensen zonder enige aanleiding veroordelen doe je maar op je werk vriend.
Ik dacht aan te nemen dat iemand anders je ook al een boerenlul noemde? Je doet uit de hoogte, terwijl daar totaal geen reden toe is. Ik vind je gewoon een vervelend ventje, ik heb geen zin om er op internet verder op in te gaan, dat is een beetje nutteloos denk je niet?

De manier waarop je alles onder woorden brengt alleen al, bah.
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
  woensdag 17 november 2010 @ 20:31:45 #127
277933 martinus-
onvolprezen protagonist
pi_88835545
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 20:28 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]

Ik dacht aan te nemen dat iemand anders je ook al een boerenlul noemde? Je doet uit de hoogte, terwijl daar totaal geen reden toe is. Ik vind je gewoon een vervelend ventje, ik heb geen zin om er op internet verder op in te gaan, dat is een beetje nutteloos denk je niet?
Relatief gezien niet, net zo nuttig als de aantijgingen die jij bezigt.
Ik vind het nog van veel minder niveau getuigen me op dergelijke wijze aan te spreken op internet. Totaal ongefundeerd en als ik wat minder stevig in mijn schoenen stond bijna kwetsend.
En omdat iemand anders mij een boerenlul noemt? In de posts hierboven wordt juist jij al door 2 personen niet serieus genomen, sta ik dan weer voor volgens jouw theorie? :')

Je weet gewoon dat je fout zit vriend, trek het boetekleed aan.
pi_88835645
Klopt wel, maar wel ff netjes 'jouw theorie' bezigen.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_88836930
Wat een topic :')
TS is agressieve VMBO'er, die advies van een troll krijgt om er direct op los te slaan en hem nog gelooft ook :')
  woensdag 17 november 2010 @ 21:16:48 #130
261627 sciter
The world is my playground.
pi_88838245
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 20:55 schreef Klipnap het volgende:
Wat een topic :')
TS is agressieve VMBO'er, die advies van een troll krijgt om er direct op los te slaan en hem nog gelooft ook :')
Ik denk dat ts een grote troll is. Anders heb ik serieus twijfels in de Nederlandse samenleving..
pi_88838672
quote:
14s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:16 schreef sciter het volgende:

[..]

Ik denk dat ts een grote troll is. Anders heb ik serieus twijfels in de Nederlandse samenleving..
Maar vooralsnog zie je weinig reden om je bedenkingen te hebben bij de Nederlandse samenleving?
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_88839298
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 20:31 schreef martinus- het volgende:

[..]

Relatief gezien niet, net zo nuttig als de aantijgingen die jij bezigt.
Ik vind het nog van veel minder niveau getuigen me op dergelijke wijze aan te spreken op internet. Totaal ongefundeerd en als ik wat minder stevig in mijn schoenen stond bijna kwetsend.
En omdat iemand anders mij een boerenlul noemt? In de posts hierboven wordt juist jij al door 2 personen niet serieus genomen, sta ik dan weer voor volgens jouw theorie? :')

Je weet gewoon dat je fout zit vriend, trek het boetekleed aan.
Hoe mensen mij op internet zien kan me vrij weinig schelen om eerlijk te zijn. Zit ik fout omdat ik jou als een vervelend ventje vind overkomen? Volgens mij niet. Maar goed, dit heeft verder weinig nut, ik wens je een fijne avond, "vriend".
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_88840834
Nieuwe Topic Nieuwe vrienden
  donderdag 18 november 2010 @ 17:16:35 #134
320149 Pox
Boeleboele
pi_88868825
Je vrienden zijn een lagere diersoort. Dump en zoek een superieur diersoort, of ten minste eentje van je niveautje.

En je houd al zielsveel van je vriendin die sinds kort je vriendin is?
  donderdag 18 november 2010 @ 17:17:59 #135
261627 sciter
The world is my playground.
pi_88868882
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:23 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Maar vooralsnog zie je weinig reden om je bedenkingen te hebben bij de Nederlandse samenleving?
Van mij mag het allemaal wel wat rechtser, maar dat gaat toch al gebeuren..
  vrijdag 19 november 2010 @ 08:42:22 #136
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_88891179
Sowieso je vriendin meenemen naar je vriendengroep.. Niet doen.
Straks neukt een van je vrienden je chick, dan ben je de sjaak.
Je moet je vriendin simpelweg niet opeens meebrengen in de groep. Nouja een keertje mag heus wel, maar niet te vaak.
Daarnaast zijn je vrienden maar wat raar. Als je maar net een maand hebt is 't nog logisch dat je per se heel veel bij elkaar wil zijn en dat ook bent. Maar om nu al te zeggen dat je zielsveel van d'r houdt is wel een beetje té snel.. Ik spreek je over minstens een jaar weer.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
  woensdag 24 november 2010 @ 13:01:23 #137
326164 Lluijt
Zo niet, dan toch! ^^
pi_89091158
Hmm als ik jou was zou ik eerst tegen je vrienden zeggen dat het niet je bedoeling was om ze te verwaarlozen (zo zullen ze zich voelen..). Maar dat jij die kut opmerkingen niet meer pikt, en dat je verwacht dat ze je vriendin accepteren. Als zij dan ook de trots opzij zetten en redelijk terug doen zou je met je vriendin kunnen overleggen dat je de weekenden en/of avonden gaat verdelen.

Succes!
( /)
( . .)♥
c(”)(”)
Já, ik ben soms een bitch, maar dat geeft niet want ik ben óók lief [!]
  zondag 28 november 2010 @ 12:29:54 #138
326680 8412
blijf effe serieus ja :|
pi_89252132
hangt er vanaf als je vrienden zich echt zo verwaaloost voelen en daarom van die domme opmeringen maken zou ik ze gewoon duidelijk maken dat het niet is omdat je een vriendin hebt dat je hen laat vallen

alls da het ni is zijn ze waarschijnlijk zelf nog n iklaar voor vriendinnen daarom (denk ik)da ze je dan ook ni begrijpen zou ze in da geval negeren tot ze bijdraaien en leren begrijpen da een andere wel een vriendin kan hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')